Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 27 oktober 2014

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 120! David Liljemark ballar ur igen!

Nu kommer avsnitt 120 av min podcast Arkiv Samtal.



Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Du kan också lyssna och titta på bilder mm via appen A-cast.

Länk till ren mp3:a hittar du här!

Här poserar David Liljemark med sugröret som medföljer till senaste "Felched By The Goat"-släppet. Annars blir dert roliga röster, imitationer, gamla lärare... ingen går säker. Vi pratar även en del om att samla på saker.

4 kommentarer:

  1. Jag förstod inte det där med den "gubbiga" versionen av "bend over by the beast". Var den gubbig rent musikaliskt? David LIljemark illustrerade gubbigheten genom att nynna.

    SvaraRadera
  2. Ja, musikaliskt gubbig. Här är första versionen från 2012:
    http://www.youtube.com/watch?v=dEEJnCOo7KE

    ...och här den (klart bättre) omgjorda andra versionen från 2014, inkl verstexter mm:
    https://www.youtube.com/watch?v=cnUusRERTBM

    SvaraRadera
  3. Är det bara jag som undrar vad det är för "päronrekord" som Liljemark samlar på?

    SvaraRadera
  4. Sell out! Kände bara att någon borde kommentera att du börjat med reklam ;)

    SvaraRadera